subota, 28. svibnja 2011.

kuhinjica 1.dio

Najtoplije mjesto kod nas  u kući definitivno zauzima kuhinja..od milja joj tepam kuhinjica jer prostor je ne velik,ali dobro osmišljenim detaljima,učinili smo prostor funkcionalnim i na oko puno većim nego što je zapravo.
Kako sam veliki gurman,u kuhinji provodim jako puno vremena to je jedan dio moje kreativnosti,ona je također i mjesto gdje se svi rado okupljamo i zato mi je bilo bitno da kuhinja ima originalan štih,koji je dobila diijelom izrađenim namještajem naših ruku,restauriranim nasljeđem,i Ikea stvarima...sezonski mijenjam detalje ,sada je trenutno vrijeme ruža pa je tako i ona poprimila ružica uzorke na posuđu,i  zaista mi je pravi užitak spoj onoga što najviše volim cvijeća i ugodnog shabby ambijenta...

Broj komentara: 40:

  1. prekrasno osmišljen prostor, veoma slatki detalji, pa tko ne bi uživao u ovakvoj kuhinjici!

    OdgovoriIzbriši
  2. odusevljena!!!volim kuhinje,valjda je ta ljubav u genima jos od vremena ognjista:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasnooo draga Nely, kao iz nekog kataloga, prekrasnoo!!!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživam u svakom detalju i svim sličkicama...Hvala ti od srčeka...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam puno drage ste sve,najljepše vas pozdravljam i pusa vam leti!

    OdgovoriIzbriši
  6. zavidim na tako krasnoj i slatkoj kuhinji... prekrasni detalji :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Znala sam da imaš krasnu kuhinjicu preko nekih prijašnjih slika,ali ove sad ostavljaju bez daha,svaki detalj na svom mjestu..mala,a puna topline,jednostavna a očaravajuća,zaozbiljno... ti!!!!!:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  8. slike su woooooooooooooooooow, to je stvarno tvoja kuhinja? ma ti si čarobnica dekoriranja :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. divna je, bas su lepe slike :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako je lepa kuhinja, puna duše i topline!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam puno svima..ovo je zaista moja kuhinja,stvarno nije savršena i ne treba biti ,ali je jako ugodna i meni je najdraži kutak...veliki vam pozz svima:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna ti je kuhinjica odise tvojom kreativnoscu i divnom dusom,a fotografije su ti preljepe uzivam u njima :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala ti Selmice,drago mi je da si tu..veliki ti pozz:) <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Znala sam!! Znala sam da će i kuhinja doći na red! I nisam se uopće razočarala, dapače, oduševljena sam, kuhinja odiše tako toplom, domaćom atmosferom... fantastičan stil (odmah sam prepoznala Ikea proizvode), odlično si ih uklopila u cijelu priču! Sve pohvale, idem opet viriti fotke, uskoro me očekuje uređene kuhinje seoske vikendice i zbilja si mi velika inspiracija:))

    OdgovoriIzbriši
  15. Prava čarolija.I ne treba biti niti veća,a ni manja.Savršena je baš takva kakva je!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako lijepa, detalji jednostavni i s ukusom! Predivne fotografije, vidi se da uživaš u svojoj kuhinji! Pozzz,...

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lijepa i romantična kuhinja. Prvo sam pomislila da nam prikazujes kuhinju koju si pronasla negdje na internetu, a kad ono tvoja kuhinja. Malo sam ti zavidna na ovoj ljepotici.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam najljepše svima...najdraže mi je ako nekome može inspirativno poslužiti ova moja kuhinjica..jednostavna je,i dobar pokazatelj da se sa malo može napraviti puno:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ova tvoja kuhinja je za poželjeti, pravi mali raj! Moram priznati da ti malo zavidim :) Prekrasno i svaka čast na ovom uređenju :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ah, kako bih sad tu s tobom popila kavicu...

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala ti Tamara,Kalipso,bilo bi nam još ljepše u vrtu popiti kavicu..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivno je..tako umirujuće i opuštajuće. Jako mi se sviđa...Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Predivna kuhinjica... i to ne kataloška, nego kuhinjica koja odiše toplinom, u koju poželiš ući i skuhati nešto fino... Zavidim ti....

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam puno drage Andrea,Angie,drago mi je da vam se sviđa ova moja kuhinjica..veliki vam pozz:)

    OdgovoriIzbriši
  25. Prekrasna je! Kao iz nekog časopisa! :))

    OdgovoriIzbriši
  26. pa ja ne mogu vjerovati da sam tek sada otkrila ovaj prekrasan blog. pa gdje ja živim??? malo sam protrčala blogom i oduševljena sam... ma svime. fotke, vrt, detalji, kuhinjica... ostala bih cijeli dan ovdje da mogu. uh... PRATIM!

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vam puno draga Lilly,Nasmijano nebo baš mi je drago da si me našla,dobro mi došla i veliki najljepši pozdrav vam leti:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala na komentaru i čestitke na kuhinji, to je moj san, nadam se uskoro ostvariv. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala vam Loredana,nadam se da će vam se što prije ostvariti san..pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  30. Evo i mene ... prikačila se naravno i isto tako u čudu zašto tek sada. Ali, nikad nije kasno.
    Idem dalje proučavati, sve do sada mi se jako sviđa:))
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  31. Eto mene u gostima kod tebe...;)) kuhinjica ti je san snova, svaki detalj je na svom mestu i tako pazljivo uredjen, posebno me je odusevila tabla na kojoj je napisan meni...fotke su jednostavno carobne i mislim da cu se tu od sada cesce motati!;))) puno te pozdravljam...

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala vam puno draga Sandra, i,mignonne drago mi je da vam se svidjeo moj kutak,i da ste mi svratile..veeelika pusa vam leti!

    OdgovoriIzbriši
  33. nagrada ti je na mom blogu, požuri :) :)

    OdgovoriIzbriši
  34. divna kuhinja, kredenac je naj! svidja mi se jako zvono za tortu, treba mi jedno takvo!

    OdgovoriIzbriši
  35. Kreativka hvala ti na nagradici,čim prije je preuzimam...fashionmagnolia,drago mi je da ti se sviđaju ovi detalji,i meni je zvono posebno simpa ..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  36. Uzivam mila u tvojim prekrasnim slikama...

    OdgovoriIzbriši
  37. ....draga moja,police su ofarbane,susche se.Jos samo treba da ispisem ovo Bon Appetit.....gledala sam etikete da kupim pa da samo naljepim....ali su mi skupe,20 eura ta jedna etiketica i mora da se ceka sa ljepljenjem jer treba mjesec dana da prodje poslije farbanja inace ce da se odlijepe.....moracu da napravim prvo sablon,mozda ce mi biti laksche sa sablonom.....kako si ti to uradila?volim tvoj blog,puna si ideja.....pusa dunja 71

    OdgovoriIzbriši
  38. Krása,krása,krása!Michaela

    OdgovoriIzbriši
  39. Gledam fotofrafije i nemam riječi... A, znaš da moju najveću pažnju zaokupljuju kuhinje, stoga ovdje i ostavljam prvi komentar. Nely, draga, prekrasno!!! Melem za dušu i oči.

    OdgovoriIzbriši
  40. Waaa, prekrasna je <3! Tako nežna i tako topla u isto vreme! <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...