subota, 9. srpnja 2011.

Ljetni kutak...

Dani su pravi ljetni...,ljeto je ušlo posljednjih dana na velika vrata sa temperaturama koje se na termometru penju i debelo preko 30C...sada najbolje paše biti negdje u morskom okruženju,i lagano se rashlađivati uz morske čari.Kako mi je more daleko,odlučila sam ga približiti  ljetnim kutkom u domu koji sam složila sa par detalja,drvenom morskom kućicom za čiju je izradu bio zadužen suprug,par školjaka,brodicom u boci,sličicom u pozadini francuske rivijere...odličan način za odlutati maštom u te predjele,tako je odlutao i jedan leptirić u moje začinsko bilje i sebi pronašao idealan ljetni kutak.Na ovakvo vrijeme najbolje je držati se debele hladovine uz osvježavajuće napitke i grickati svježe voćkalice,nadam se da to i radite,želim vam ugodan opuštajući ljetni  vikend!

Broj komentara: 27:

  1. ....draga moja,lijepo ti je ovo sto si radila,donijela si more u kucu i taj ljetni uzitak,a pored takve lijepe bastice i vrta ja nebi ni pozeljela da napustam moj slatki dom,uzivaj,fantasticno i mastovito je sve sto radis...smokve su ti prekrasne,nisam znala da su vec sazrile....ustvari nemam blage veze kad zriju....lijepo ih je vidjeti....vjerovatno ces da pravis dzem ili slatko od smokvi....a sad cao tvoja Dunja 71

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti dunja puno..zaista kod nas je odmor cijele godine što se tiče ambijenta..smokvi nažalost nema puno za raditi džem,jer ih je sredilo nevrijeme koje je bilo,i ovo što je ostalo onako je za gušt samo...šaljem ti veliki pozdrav i pusu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni morski detalji, kućica je fantastična, ma znaš i nije baš tako romantično na moru kako lipo pišeš, već je velika gužva sa turistima, vrućina i ovdje, a plaže prepune. Guštaj u hladu svog vrta i svojim delicijama. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. čarobni radovi, ali još čarobnije fotografije :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja pokusavam na slican nacin da prezivim do letovanja.Morskom atmosferom i klimom:)))a do mora jos najmanje tri paklene nedelje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zista moramo nekako hvatati hlada,jer i u njemu je 34C paklenih,najbolji frend mi je trenutno klima uređaj...veliki vam pretopli pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma baš pravi ljetni kutak, ali ne vruć, nego osvježavajući! I krasne delicije!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je lepo ziveti okruzen lepim stvarima.To je svakako mislio i ovaj tvoj leptir na slici pa jos i mirisao:).Neko ko primecuje ovakve detalje moze samo stvarati lepe stavri.Pravo uzivanje je to sto sve delis sa nama;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno okruženje si stvorila. .baš za uživanje i maštanje. .

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam najljepše svima,ovako uživamo zajedno:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma i na moru je toplo!predivan ti je morski kutak,oduševile me točkice(naravno) i Francuska rivjera!I kućica :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno, predivno! Uvijek se iznova vraćam na tvoj blog, pogotovo na post sa kuhinjicom i svaki put se iznova oduševim! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Dopada mi se Franuska rivijera! I kutak je simpatican. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Najljepše vam hvala svima..veliki pretopli pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  15. Divno si uredila tvoj ljetni kutak, zbilja je za uživanje. A moram priznati da mi je popriličnu pažnju privukao i tanjur ljetnog voća, prekrasno !

    OdgovoriIzbriši
  16. Aaaa predivno.. kako si lijepo docarala morski ugodjaj u tvojem kutku. tko da odoli ovakvom uzivanju u lijepoj hladovini uz leptirice sarencice i fine vocne bobice.. njezni pozdrav od srca:))

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam najljepše svima,od svega po malo.. malo ljetnog dekora,malo voćkalica sve u svemu ugodno je u ljetnom kutku:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ma divan ti je kutak. Moj ljetni kutak je uglavnom pod tušem u dvorištu.

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala Karmen ....e i to je divno,fino se osvježiti pod vanjskim tušem...pozz:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Svaka čast na kreativnosti, pregledala sam i druge postove i oduševljena sam. Ovaj ljetni kutak je stvarno predivan...

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala puno ninakuhinja:)

    OdgovoriIzbriši
  22. I like your blog. very inspirational and nice pictures!

    OdgovoriIzbriši
  23. Divan ljetni kutak ,baš divan pun boja ,mirisa.

    OdgovoriIzbriši
  24. Tnx napkin lover,dilajla..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  25. Izvrsten ljetni kutak, ona prozračna crvena kutijica daje veseli ton kompoziciji. Slika-poster sklopljenih suncobrana na plaži naročito mi je "zapela" za oko....možeš li mi odati tajnu gdje si je nabavila? Uređujem naše potkrovlje na moru....mislim da bi izvrsno pristajala :). Puse!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...