petak, 2. prosinca 2011.

Sjevernjačko nadahnuće....

Uređenje interijera u skandinavskom štihu moj je favorit,upravo sjevernjački način dekoriranja doma u pred blagdanskom vremenu ujedno je i meni oduvijek velika isnspiracija za izradu jednostavnog dekora,koji daje posebnu  toplinu ambijentu...
Tako sam odlučila ovu staru vješalicu ukrasiti jednostavnim svijećnjakom od staklenke,za nju vam ne treba ništa posebno,jedna staklenka,po želji možete ju oslikati bojom za staklo sa željenim detaljem,tanka žica kojom ćete učvrstiti obruč i za njega pričvrstiti drugu žicu koja će služiti kao držač za svijećnjak,ukrasiti se može ukrasnom vrpcom,češerima,borovim grančicama i u staklenku postaviti svijeću,sasvim jednostavno i originalni svijećnjak je gotov..

Pored svijećnjaka uklopljeno je i  ukrasno metalno srce,i mali vjenčić od zimzelenog šimšira sa jednom vintage čestitkom.. sve zajedno daje poseban šarm...
Jastučići koje sam sašila u bijelom i kockastom dezenu  materijala su obavezni detalj na sofi uz dekor na vješalici...
a na policama se našao još poneki detalj,police su mi zapravo i jedini komadi namještaja koje preferiramo i sada je njihova namjena u potpunosti došla na svoje,ipak trudim se ne pretrpavati ih nego smisleno raspoređivati detalje u njima,da bi svaki došao do izražaja...
Nadam se da sam uspjela prenijeti djelić atmosfere iz svoga doma i svoje sjevernjačko nadahnuće,ali u budućim postovima očekujte još toga..ugodan vikend svima!

32 komentara:

  1. Wundervolle Deko - wundervolle Bilder!!! GGGlG Carmen

    OdgovoriIzbriši
  2. ....krasno Nely,ono srculence je lijepo doslo do izrazaja....uklopilo se.....kucica je predivna.....ma sve je divno,pozdrav.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek me iznova oduševe tvoje dekoracije, kako od sasvim uobičajenih stvari uz mrvu mašte nastanu prekrasne i unikatne dekoracije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Danke liebe Carmen LG...hvala vam najljepše cure,drago mi je da vam se sviđaju dekoracije..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uvijek prekrasno i s mjerom, pravi je užitak šetati s tobom po tvom domu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedva čekam nastavak jer je kod tebe čarobno i prekrasno! Nikad mi dosta tvoga bloga :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas ti je lijepo, ja uvijek pretrpavam iz jednostavnog razloga sto se ne mogu odvojiti od nicega. Kod tebe svaki dođe do izrazaja i izgleda predivno:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. divno je draga moja sve sto si nam pokazala,i ja volim skandinavce njihov stil mi nekako najvise prija!Ove godine sam i ja slicnu temu odabrala,srca i kockice:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam puno,meni je skandinavski stil nekako poseban,kod njih je malo uvijek više:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim skandinavski kao i toskanski stil:)
    Kod tebe je sve uvijek bajkovito i prekrasno, tvoj dom, ukrasi, baš kao iz neke priče.

    Pusa i zahvaljujem na lijepom komentaru:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Svaki put kad vidim detalje iz tvoje kuće, poželim isprazniti stan i početi sve iz početka. Krasno i inspirativno kao uvijek. Hvala ti na ovim lijepim idejama

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam znala da se ovakav način uređenja interijera naziva "skandinavski", ali eto sad i to znam, a nadam se da ću i zapamtiti, jer upravo to se i meni jako sviđa! Jednostavnost upotpunjena sa malim dražesnim detaljima koji dom čine toplim!
    Užitak je čitati i gledati tvoje postove!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala ti Zondra,je i meni je toskanski stil predivan,...Dajo genijalna si mi,hvala ti,drago mi je ako je inspirativno to je bit....Sanja uglavnom to je to,sa mojim osobnim više manje dodatkom,ali sjever je glavna inspiracija...veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vau, predivno, prekrasno i jedinstveno! Totalno mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  15. ovo limeno srce mi je predobro,novo ili iz starih zaliha?

    OdgovoriIzbriši
  16. itekako si nam to uspjela dočarati, prekrasno je!

    OdgovoriIzbriši
  17. moracu da iskopiram ovaj fazon sa svecom i teglom!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam puno svima Rea, Tamara,Ana srce je novo,zapravo poklon..fashionmagnolia samo naprijed u izradi super je jednostavno,a efektno

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja volim taj sjevernjacki Stil ali nazalost se ne uklapa sa trenutnim uredjenjem moga stana pa sam ove godine preuzela americki bozicni Stil
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  20. Svaki detalj kod vas je predivno osmisljen... To me odusevljava! I ja jako volim skandinavski stil. Da li si ti pravila i prekrivac na sofi? Predivan je! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala Daniela i američki božićni stil je krasan,raskošan....Miki hvala i tebi draga,nisam prekrivač pravila to je kupovni,i vjeruj već je dosta star,ali meni je jako drag..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  22. mogu reći samo: wow! super-slatko!

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala na divnim detaljima koje si nam prenela i nesebično nam daruješ toplinu tvojih reči i ideja iz posta u post... Nelyce, divnooooo je, uživajte:)

    OdgovoriIzbriši
  24. inspirirana tvojim nenametljivim, a toliko poetičnim uređenjem, danas sam nabavila bršljan koji me podsjeća na tvoj divan dom!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala Sunčice,Nale draga,uvijek su divan poticaj tvoje riječi..jaoo Ivanice tako mi je drago za bršljan,i krasnu gestu kojom se podsjećaš na moj dom,veliko hvala i lijep pozdrav šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  26. Uživancija što drugo reći, čiste linije i boje.

    OdgovoriIzbriši
  27. Ooh, Nely, your christmas decorations are so sweet!!!:)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  28. Tnx Dilajla,Blueberry...Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  29. Preljepo draga ,hvala sto si nas sve odusevila opet svojim dekoracijamaveoma mi je ljepa ona vintage razglednica :) Pozz......

    OdgovoriIzbriši
  30. Predivno, predivno! Ovaj stil mi se tako sviđa! <3

    OdgovoriIzbriši
  31. I meni je to jedan od najdražih stilova uređenja, jednostavan i svjež. Divne si detalje složila!

    OdgovoriIzbriši
  32. Překrásné,moc se mi tvoje dekorování líbí!Michaela

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...