nedjelja, 1. siječnja 2012.

Prvi dan Nove godine...

Ovo je prvi post koji objavljujem u 2012.-toj godini,njime vam želim zaželjeti sve najljepše,puno zdravlja,divnih trenutaka, uspjeha ,mudrosti,kreativnosti i još svega onoga što bi upotpunilo želje za divnim  životnim radostima...

nadam se da ste Novu godinu ugodno dočekali,...kako je običaj osvrnuti se i rezimirati staru godinu,tu neću puno o svemu onome što je bilo lošije,nego o onome što mi je bila jedna od najznačajnih stvari,a to je stvaranje ovoga moga bloga,meni omiljenog kutka kroz koji sam imala prilike upoznati toliko dragih ljudi i osjetiti puno sreće svakom napisanom vašom riječju,i na tome sam neizmjerno zahvalna,nadam se da ćemo i u Novoj godini i nadalje uživati u zajedničkim trenutcima koje dijelimo na ovaj način..
Moram priznati ovi praznični dani podosta su me ulijenilii zapravo jedini posao koji sam radila sa elanom bio mi je osmišljavati i praviti prigodne slastice i slani meni,i iste jesti..vjerujte divan posao..
Evo  dijelića slastica koje su se našle na našem blagdanskom stolu...
predivni Krešenti
Kokos praline
Lješnjak šnite
Voćni božićni kruh
Torta sa lješnjakom i čokoladom
u skladu sa ovim slasticama neka i godina bude takva...lijep vam pozdrav svima i svako dobro!

Broj komentara: 45:

  1. Hvala ti draga Nely na ovim lijepim željama. I tebi želim sretnu i uspješnu Novu godinu i da i dalje nastaviš raditi ono što voliš i u čemu uživaš.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretnu novu godinu ti želim!

    I još puno, puno postova u kojima slaviš život, prirodu, lijepe, male luksuze i radost svakodnevnice!

    Vidim da je na stolu bilo raskošno, lijepo i, čini se, ukusno! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. draga, sve najbolje i želim ti još puno puno inspiracije i lijepih trenutaka na blogu :)
    Ova torta prekrasno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  4. divne slastice!!! hvala na lijepim željama i ja tebi želim zdravu i veselu Nnovu!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve najbolje u 2012. godini!

    Slastice su super, a torta mi je posebno zapela za oko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam svima,također sve najljepše želim i vama od srca!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na lijepim željama i otkako sam i ja ušla u blogerske vode, upoznala sam toliko divnih, kreativnih ljudi i nekad jedva čekam da dođem doma i pogledam što ima novog kod blog frendova..
    Kolači su prekrasni, izgledaju tako lijepo, da bi mi ih možda bilo i šteta jesti, ali vjerujem da bih se ubrzo predomislila. :))
    Sve najbolje! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Nely hvala ti na divnim zeljama i ja zelim tebi i tvojoj obitelji sve najbolje u Novoj 2012 godini.Tebi zelim jos puno kreativnih ideja :) Preljepe su ti slastice ,kao i sve fotografije :)Veliki pozdrav....

    OdgovoriIzbriši
  9. I tebi draga Nely, puno zdravlja, radosti i veselja u Novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretnu novu godinu uz puuno slasnih delicija, inspiracije i postova da imamo u čemu uživati i u 2012. godini.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam najljepše drage moje na divnim željama..puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretna Nova godina i tebi, sve najbolje ti želim. .

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretna ti i uspješna Nova...
    I ja sam pravila šnite od prženih lješnjaka, to mi je jednostavno neodoljiv okus.

    OdgovoriIzbriši
  14. Izbor divan i jako fin a tebi želim sve najljepše u Novoj 2012 godini od srca

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretna ti Nova 2012.g.,i puno svega lijepoga ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  16. ....mila moja,zdravu i uspjesnu 2012-tu godinu,da mi budes jos kreativnija,carobnija i inspirisana novim idejicama,voli te tvoja Dunja....pusa....

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretna ti Nova i još puno lijepih postova na našu radost i veselje, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam najljepše svima...Danke liebe Sandra,LG!

    OdgovoriIzbriši
  19. Nadam se da ćemo i u 2012. biti vrijedne i kreativne, te da ćemo se i nadalje veseliti ovim blogerskim druženjima koja ponekad prerastu i u prava prijateljstva!
    A kolači, ne samo da su lijepi, nego su sigurno i jako ukusni!
    Sretna ti Nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala Nely,Srecnu Novu Godinu i ja tebi zelim,godinu koju ces pamtiti samo po lepim trenutcima,zelim ti mnogo zdravlja i ljubavi, kreativnosti i ostvarenih planova,zelim ti dobrih snova i dobre srece!

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala na lepim željama i već sam ti u povodu Božića napisala šta tebi i tvojima želim:-))) To ponavljam i dodajem pravi si majstor i kuhinji:-)))!!

    Znaš šta prestajem izvesno vreme da pratim vaše blogove,moj spisak za pravljenje raste a suprug ludi jer ga stalno šaljem da dokupljuje nešto... a napolju raste temperatura tako terasa može uskoro da postane neprikladna za čuvanje a frižider mali. Jedva čekam Badnje veče, Božić i treći dan Božića slavu da se sve to raščisti. Teška situacija:-)))
    Još jednom sve najlepše!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala vam puno svima na lijepim željama...Vesna samo polako nadam se da ćeš sve uspjeti smjestiti ono što napraviš u frižider ,i slatko uživati u svim tim delicijama,svako dobro u Novoj i za predstojeći Božić želim ti od srca!

    OdgovoriIzbriši
  23. Sve jedna fotka ljepša od druge, ako je prvi dan takav, veselim se svemu što nam ove godine spremaš kod sebe! :)
    Neka i tebi i tvojim milima bude jednako mirna, slatka, lijepa i ugodna! Sve najbolje! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala ti, također ti želim sretnu i uspješnu novu godinu i da nas nastaviš razveseljavati svojim genijalnim detaljima, receptima i fotkama!

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  25. opet me oduševljavaš fotkama i ugođajem kojima zrače! meni je tvoj blog jedno od najdražih virtualnih otkrića ove godine!

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga Nely, i tebi sve najbolje u Novoj. Ovi kolačići izgledaju tako primamljivo, tako da hitam prema hladnjaku. Puno pozdrava!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga Nely, divne slastice si pripremila, jedna bolja i ljepša od druge. Jako mi je drago da si se u 2011.-toj odlučila na ovaj blog i time i nama dala priliku da uživamo u tvom ljepom vrtu i svim kreacijama koje ovdje sa nama dijeliš. Hvala ti i na druženju i lijepom blog-prijateljstvu !
    Tebi i tvojima želim Sretnu Novu Godinu i neka ova 2012.-ta bude lijepa i vesela i neka se ostvare najljepše želje !
    Veliki pozdrav ti šeljem !

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala najljepše svima na toplim riječima i lijepim željama,puno mi znače...veliki vam pozdrav i svako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  29. Draga Nely hvala na predivnim postovima i fotkama koje si djelila sa nama prošlu godinu, od srca ti želim sve najbolje u Novoj Godini i još mnogo krasnih inspirativnih postova koje uvijek rado čitamo!

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala Neli na lepim rečima.

    Tebi i tvojoj porodici sve najbolje u novoj 2012 godini!

    OdgovoriIzbriši
  31. Sweet Nely ~~~
    Your photographs are always so beautiful.
    I wish you a happy & healthy 2012!
    May all your dreams come true.
    Hugs Rosemary...xx

    OdgovoriIzbriši
  32. Ispunjenje svih želja, puno radosti i zdravlja želim tebi i tvojima u Novoj 2012.god.

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala Nely i tebi sve najlepše u novoj godini...a ovi krešenti mi baš slatkasto zvuče:)))

    OdgovoriIzbriši
  34. Sretna ti Nova!!! I da bude još više predivnih postova, izvrsnih fotografija i slasnih receptića:))

    OdgovoriIzbriši
  35. sretna nova godina! puno zdravlja, srece i ukusnih recepata :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Hvala vam najljepše svima na divnim željama...svako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  37. Draga Nelyce, tebi i tvojoj obitelji želim sve najljepše u Novoj 2012-oj godini! Želim ti da nas još dugo uveseljavaš slikama svojih rukotvorina, kolača...

    OdgovoriIzbriši
  38. krasna mi je ona fotografija sa kresentima!!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. Već dulje vrijeme pratim Vaš blog. Ne uživam u njemu samo jer volite iste motive kao i ja, već i što su vaše fotografije krajnje profesionalne, kao iz časopisa. Želim vam sretnu i uspješnu Novu 2012. godinu i još milijun fotografija kojima ćete nas nadahnjivati.
    U procesu sam stvaranja svog vlastitog bloga i još se ne snalazim dobro. Nadam se da ćemo se ovim putem družiti!

    OdgovoriIzbriši
  40. Hvala vam,sve najljepše i vama svima u Novoj godini..Nostalgia drago mi je da ćemo imati priliku družiti se ovim putem,nadam se da ćeš se snaći,i meni je početak bio težak,hvala puno na komplimentima,puno mi znače...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  41. Sve lepo Nely! And good luck to you too :). Krešenti, jao kako su lepi :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Draga Nely, bas si vredna bila! Predivni slatkisi, zaista... :)
    Zelim ti sve najbolje u Novoj godini! Da ostanes tako vedra i optimisticna, tako draga i mastovita!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  43. Sretno, sretno vam bilo jos jednom u Godini Novoj Nelyc mila.. i ja ti selim od srca da nas i nadalje obasipavas ovako lijepim njeznim slikama koje upijam ocima.. rijecima koje citam ponekad i vise puta zaredom.. hvala ti za svaki trenutak proveden u drustvu tvojeg prekrasnog BLOGA .. srdacan pozdrav leti tebi i tvojoj obitelji od male daleke 'klapice4 !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...