četvrtak, 9. kolovoza 2012.

Foto vintage priča...


Nekada je potrebno tako malo da bi inspiracija stigla,da se pokrenem na kreativan način,da osjetim ljepotu detalja i poželim ju odmah zabilježiti.Upravo ponesena tim osjećajem  kada mi je u ruke stigao ovaj slatki darak u obliku ove oznake za stranice knjige,poželjela sam odmah napraviti jednu foto vintage priču...
Ova oznaka za knjigu stigla iz daleka, dočekala ju je otvorena stranica požutjele knjige,nekoliko plavih cvijetaka,staro zvonce i nalivpero,list notnog zapisa..točno znajući da je baš tu pravo mjesto,postavila sam sve i dobila savršenu vintage kulisu.
Moram priznati da sam uživala slikajući,fotke su stizale jedna za drugom,tren je ostao zabilježen,a prisutnost dragih ljudi  koji su mi daleko toliko je u trenu bila jaka,skoro opipljiva...tako daleko,a tako blizu.
Divan je osjećaj ,imati prijetelje,slaviti male trenutke kao velike,osjetiti radost ali pravu iz srca,maštati sa glavom između dva dlana..da uživati u malim ali tako lijepim stvarima i praviti kulise koje su nekada tako potrebne da bi dan bio ljepši...
Priča je ispričana a slike same govore najljepše priče..



Broj komentara: 40:

  1. Oh quelle jolie fotos!!! :O) Et jolie cartes avec les oiseaux!! :O) J`adore!!! :O)
    Bonne semaine!!!
    xxx Maria xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. I uspjela si, divne su fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve su ove stvari bliske i meni i pričaju mi neku drugu priču... hvala što si me podsjetila.
    Fotke su kao i uvijek - savršene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja foto vintage priča je odlična. Zapravo, ono što se čita između redova je zaista prava priča o tome kako sitnice život znače.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskrice drago mi je da si prepoznala ono najbitnije..upravo je tako da sitnice život znače:)

      Izbriši
  5. Wonderful pictures!!

    Wish you a happy evening! Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  6. volim taj bookmark! slike su stvarno ispričale lijepu priču!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je lijep ovaj bookmark,naime uvijek me muči taj naziv na hrvatskom:)

      Izbriši
  7. Da, divan je osjećaj imati prijatelje i slaviti male trenutke kao velike... fotkama si uspjela zabilježiti takav jedan trenutak, odlične su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Eda,drago mije ako sam uspjela u namjeri:)

      Izbriši
  8. Prekrasne fotke! Vidi se da si jako uživala. Ovo cvijeće imam i ja u vrtu samo ne znam kako se zove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo cvijeće su lobelije,malo sam ih devastirala za potrebe fotkanja..hvala ti!

      Izbriši
  9. Blažen onaj koji sreću zna naći u malim stvarima. Prekrasan bookmark!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to uvijek ponavljam da je blažen onaj tko prepozna sreću u malim stvarima:)

      Izbriši
  10. You have a beautiful blog!!! nice photos and post!!!
    I follow you now! take a look on my blog and if you like art and fashion, follow me too.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Marcela for your lovely comment:)
      Hugs!

      Izbriši
  11. koje divne slicice, koji divan ambijent, "scenografija"... ama sve... kao da sam listala nekij vintage casopis sa puno ukusa... hvala nely sto svoje carobne trenutke pune radosti, inspiracije i lijepih stvari dijelis sa nama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga orhidey,raduje me uvijek da uživaš..veliki pozdrav i pusa ti lete:)

      Izbriši
  12. ovaj blog je pravi mali raj za romantičare... fotke odišu pravom vintage čarolijom! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti baš mi je drago ako ovdje vlada romantični štih:)

      Izbriši
  13. Hi my sweet dear friend :)

    I love your beautiful vintage pictures :) Such a beautiful bookmark :)

    And it's so true, love and celebrate the little things :)

    Have a sunny ang joyful weekend, sweet Nely :)
    Hugs and sunshine Lisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Lisa for your lovely wordes,
      big hugs!

      Izbriši
  14. Have a wonderful weekend, Nely!!
    Besos, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  15. savrešno si sve uklopila!!koju knjigu to čitaš??

    OdgovoriIzbriši
  16. Tamara ovo je neko prastaro izdanje knjige "Jedno drvo raste u Brooklinu",stoput sam ju pročitala i sada mi je u ove foto svrhe savršena jer joj je starost dala pravi štih po stranicama:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Mila moja,prekrasan pomalo nostalgican post,ali mu savrsenstvo ne manjka....volim citati izmedju redova.....pusa ti leti.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti dunjice,znaš da ja volim malko nostalgije unijeti u postove..drago mi je da ti se svidjelo:)

      Izbriši
  18. Sweet Nely, So perfectly and beautiful you have created.

    The photos are like dreams and memorys from past times!

    HUGS Helena

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovaj post.. fotografije.. stvarno prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hi Nely!
    As always, beautiful pictures and settings;)
    Love, love, love;)
    Wishing you a fantastic day!
    Hugs & Kisses Silje Marie!

    OdgovoriIzbriši
  21. Thank you so much dear Silje:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivan post Nely,krasne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  23. nely, draga, kako ti lepo pises. Tako jednstavno i nezno!
    Skroz u skladu sa fotkama...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...