nedjelja, 2. prosinca 2012.

Prosinac i prva adventna svjećica..

Dan po dan i zakoračili smo u prosinac..vrijeme zahlađuje onako baš kako sam poželjela,nadam se prvim pahuljama koje najavljuju pravu zimsku atmosferu,nadam se i dobrim idejama,i danima ispunjenim pred blagdanskim čarolijama...

Čarolija mi je izraditi po neku lijepu dekoraciju,razveseliti sitnicom nekoga,osmisliti ukusan obrok,osjetiti miris začina za medenjake,pogrickati neki dobar kolačić, uživati u svojim ljubimcima i mojim voljenima..imati dobru volju..upalila sam prvu svjećicu na adventnom aranžmanu i poželjela sve to..čaroliju svaki dan.
U takvom ozračju dobre volje i želje da ovaj Advent započnem slatko,našla sam divan recept za starinske vanilice, možete ih pogledati  ovdje predivne,prhke,podsjećaju na baku  i mirišu na ljubav,meni su se strašno svidjele,punila sam ih pekmezom od bundeve kojem su dodani agrumi,kombinacija je koja se samo može poželjeti.
Pekmez sam dobila na dar,zaista totalno originalan poklon  moje frendice koja ga je zapravo radila kao eksperiment , a koji joj je definitivno uspjeo na sreću svih nas koji uživamo sada..i dok čekamo prve pahulje kod mene je zasnježilo već po vanilicima,onako za atmosferu..
Poželjet ću i vama sve lijepo i neka vam se male čarolije dešavaju svaki dan,a vi ih znajte prepoznati i uživati u njima..


71 komentar:

  1. Jedna mala dnevna doza carolije je upravo ovde kod tebe-hvala ti na tome!
    Kako lepo pada secerni sneg po vanilicama:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ljubinka..hvala tebi na lijepim riječima:)

      Izbriši
  2. I mene je potpuno ocarala ova "snezna" slika sa vanilicama, zaista je prekrasna, kao i advent koji je originalan i prekrasan:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nataša,baš mi je drago da ti se sve tako svidjelo:)

      Izbriši
  3. slažem se sa ljubinkom u tolikoj mjeri da više nemam što dodati,
    veliki burni pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš ti je divan... Kod mene pada pravi snijeg, baš sam se iznenadila koliko ga ima. A šećerila sam danas kuglof, baš mi je došlo da pečem nešto takvo. I sad ću skuhati čajod jabuke i cimeta i uživati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Vesna baš ti zavidim na snijegu,uživaj samo u svemu..

      Izbriši
  5. Prekrasna snježna kiflica dok iščekujemo prve prave snježne pahulje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću dozvati prave pahulje,barem se nadam:)

      Izbriši
  6. Ajme, carobnice, pa ovo nije nista drugo nego carolija... Hvala za povezivanje i isprobavanje, u ovakvom ruhu su nesto posebno. Puse ti lete...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga toliko me raduje da si ih vidjela prvo ovdje,jer su stvarno posebne ukusne i savršene,i tako mi drage..puse i tebi idu:)

      Izbriši
  7. Diveći se slici vanilica umalo da zaboravim da pohvalim divnu posudu sa šišarkicama i svećama. Sve u svemu, lahor praznika se uvlači u nas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si Vesna,osjeća se praznična atmosfera polako:)

      Izbriši
  8. Hvala na lijepim željama i još jednom prekrasnom postu....

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove vanilice su toliko lijepe, a slike gdje se posipaju secerom u prahu se ne mogu nagledati, prelijepo... Adventna dekoracija je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco moram malo dozivati snijeg na ovaj način,barem šećerom po vanilicama:)

      Izbriši
  10. Nisam ni očekivala ništa manje kreativan adventski vijenac od tebe. Svaka čast, tako jednostavno, a uistinu posebno. Posljednja fotka s vanilicama je genijalna!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Tamara da ti se svidjelo sve:)

      Izbriši
  11. Mmmmh, dear Nely, the cookies looks very fine and your advent wreat is so lovely with the stars around!
    Wishing you a wonderful advent and thank you for all your lovely comments!!! Hugs, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  12. Nely, mila moja... koja divotica, koja njeznost, koja ljepota se krije u ovim fotografijama... odusevljena sam!!! Ne znam sta mi se vise dopada, ovi keksici po kojima snjezi ili tvoj adventni "vijenac" :-) Hvala ti puno na ovim krasnim divotama koje dijelis sa nama! Saljem ti veliki pozdrav i zelim ugodan ostatak veceri!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Orihdey samo da si mi bliže bilo bi super,hvala tebi na uvijek lijepim riječima:)

      Izbriši
  13. Hvala na zeljama Nely,krasan post,divne vanilice kod nas je sinoc poceo pomalo propadavati snjeg tako da je jutros sve bilo bijelo i romanticno bas po mom ukusu :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš divno Selma i kod vas je zabijelilo,uživajte mi samo..veliki pozdrav:)

      Izbriši
  14. Čarobna atmosfera, hvala za ovako divne fotografije :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Originalan adventski "vijenac". nije mi jasno u receptu na koju se mast misli. što si ti koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goge ja sam koristila domaću svinjsku mast,inače predobar recepis:)

      Izbriši
  16. ČAROLIJE SU SVUDA OKO NAS, SAMO IH TREBA OSETITI. KO UME-UME, I TO JE PRAVO BOGATSTVO.

    OdgovoriIzbriši
  17. predivan adventski vijenac...predovaaaaaaaaaaaan

    OdgovoriIzbriši
  18. Genijalan ti je adventski aranzman, originalan i poseban, bas mi se sviđa, a tek vanilice mmmmmmmmmmmm:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Biljo puno,vanilice su stvarno savršene potpuno:))

      Izbriši
  19. Iznad monitora imam pinboard i na njemu već mesec dana stoji okačena fotografija koju sam izrezala iz nekog Home Decor časopisa - u pitanju su čajni kolačići sa šećerom u prahu koji pada po njima i porukom ''Let it snow, let it snow, let it snow..''. :) Preslatko, to mi je ideja za u narednih mesec dana, svakako. P.s. Svaki put kada vidim novi post ovde, ja ostavljam sve druge tabove sa strane i pomahnitalo ''bacam'' se na čitanje ovog! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga,evo vidiš kao da sam znala šta ti se sviđa po pitanju ove slike sa padajućim šećerom..drago mi je da me voliš čitati to me zbilja raduje..kiss!

      Izbriši
  20. ti si doista umjetnica u svakom pogledu, osobito kada je riječ o vještini prenošenja ugođaja. predivno.

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja ne znam sta da napisem.....ostavila si me bez daha....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tnx dunjice,drago mi je da ti se sve svidjelo:)

      Izbriši
  22. Predivna atmosfera uz keksiće i svijeće... ja čekam Božić za te keksiće, mama ih tradicionalno peče :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obožavam vanilice,one su mi neizostavne za blagdane:)

      Izbriši
  23. Jako lijepo Nely, krasan adventski vijenac i fotografije,
    baš pravi blagdanski ugodjaj...

    OdgovoriIzbriši
  24. your pictures are always so professional.
    my favorite is where the sugar drops down <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  25. Krasno Nely! Prava topla božićna vintage atmosfera, predivan adventni aranžman! I ja imam ove godine zvjezdicu na njemu, ma zapravo imam ih posvuda:) Topli pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš divno Jagoda da su i tebe napale zvjezdice,baš su mi divne:)

      Izbriši
  26. Divota nelyce mila posebna mi je fotkica sa vanilicama i snjegom od secera <3 bas je topla i njezna <3

    OdgovoriIzbriši
  27. Lijepo slatko sa snijegom ste :-) imaju lijep odmor početi !
    xoxo...by Vicky

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne mogu se nagledati ove fotografije sa letećim šećerom... sve pohvale na ovako lijepim fotkama i tvojim dekoracijama:)

    OdgovoriIzbriši
  29. Nely, thank you for your sweet and so beautiful photos!:)
    I alrady wish you happy and joyfull coming Christmas!♥
    With many warmy hugs here from cold and snowy Finland;)
    Marge

    OdgovoriIzbriši
  30. Ohhh my dear Marge,you are so sweet,and I am so happy for your lovely comment:)
    Many many hugs my dar friend and I wish you happy Christmas!
    Kiss Nely!

    OdgovoriIzbriši
  31. Draga moja, zelim ti caroliju svakog dana, tebi i tvojima najmilijima, divan aranzman i vanilice, odusevila me je fotka sa posipanjem secera!:))))

    OdgovoriIzbriši
  32. krasan skroman i vizualno jako efektan adventski vijenac, ili bolje rečeno, zdjelica! lijep tekst (kao i uvijek) i divne fotke kiflica i slatkog snijega!

    OdgovoriIzbriši
  33. Predivan i topao dojam ostavljaju tvoje fotografije,...
    super kreativan način za adventski vijenac!!!
    Topli pozdrav
    annie xx

    OdgovoriIzbriši
  34. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da vam se svidjelo...

    OdgovoriIzbriši
  35. Čaroban post o čaroliji...., i baš sam se lijepo osjećala dok sam čitala i gledala tvoje uvijek čarobne slikice. Sve je tako lijepo, a vanilice u snijegu će i kod mene navratiti :) . Krasno draga Nely !!

    OdgovoriIzbriši
  36. Kako ja volim tvoje postove :). Uvjek su tako topli in puni enegrije.
    Adventni aranžma je jako divan, sviđa mi se puno. A i vanilice su tako lepe...:).

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...