ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Ruže,čaj i kolači..

Kada kažem da sreću čine male stvari tada to zaista tako i mislim..sreća je bila u prekrasnom  sunčanom danu ovoga vikenda,kasno ljetnim ružama koje daju sve do sebe da cvatnjom dočekaju jesen,ukusu finih kolača na stolu,i dragim ljudima sa kojima vrijedi sve to podijeliti.





"Druženje u vrtu!!",rekla sam mojim bližnjima,"Da li ste za?"  ..."naravno da!!"  odgovor je vrlo brzo stigao.Kada smo se skupili,rekoh iako nam je Engleska daleko,ali možemo joj se približiti i malo se  praviti Englezi,pripremila sam klasičnu englesku vrtnu čajanku, prhki kolačići sa komadićima čokolade, lagani čaj i obavezni klasik od kolača a to je Viktorijin sendvič(biskvitni kolač na slojeve),vjerojatno najpoznatiji biskvitni kolač koji trpi toliko bezbroj varijacija.Kod mene je bio u obliku jedne mini tortice i cupcakesa,sa finom kremom sa nježnom notom malina.Zagarantirano uspješna  kombinacija za dobru čajanku,naravno romantičnog ozračja nije nedostajalo!



Recept vam odmah pišem,dugo godina imam ga u knjizi recepata Rosemary Wadey,pravljen toliko puta u raznim prilikama ovaj kolač vas nikada neće ostaviti imunim,naravno želite li ga oplemeniti po svome,to uvijek možete,baza je biskvit za kolač promjera 18 cm,a varijacije arome biskvita  vama prepuštam na volju,one mogu biti u obliku dodane ribane korice limuna ili naranče u biskvit,zatim,voda se može zamijeniti kavom,može se dodati umjesto 25 g brašna,toliko prosijanog kakaoa,krema isto tako može biti proizvoljna od izvorne varijante kojom se biskvit premaže samo džemom od malina,do klasične kreme od maslaca.
125 g maslaca
125 g šećera u prahu
2 jaja
125 g prosijanog brašna
žličica praška za pecivo
1 žlica vode
nekoliko kapi extrakta vanilije

Miješati maslac i šećer sve dok smjesa ne bude potpuno pjenasta,svijetle boje,umiješati jedno po jedno jaje,a nakon svakog jajeta dodati žlicu prosijanog brašna,lagano dodajte preostalo brašno,vodu i aromu vanilije. Smjesu izlijet eu prethodno namašćen kalup,posut sa malo brašna,pecite na 180C nekih 25 min.najbolje isprobati biskvit čačakalicom.

Izvorni nadjev za ovaj kolač jest džem od malina kojim se premaže prerezani biskvit,a odgore kolač se pospe šećerom u prahu,ali ja sam ovaj puta radila neku svoju varijantu kreme koju inače volim jer nije teška,a pogodna je za ukrašavanje kolača i može se koristiti naravno i za druge biskvite i uvećavati ju razmjerno veličini kolača.
2,5 dl mlijeka
2 ravne velike žlice gustina(kukuruznog škroba)
vrećica vanili šećera
120 g šećera u prahu
100 g maslaca
2 žlice propasiranih malina
Od ukupne količine mlijeka oduzeti malo za razmutiti gustin,zakuhati ga u kipućem ostatku mlijeka sa jednim vanili šećerom,posebno pjenasto izmiješati maslac sa šećerom u prahu,dodati prethodno skuhanoj,i prohlađenoj masi,dodati pasirane maline i sve zajedno izmiješati u finu kompaktnu kremu.



Mogu samo reći da smo uživali..prije neki dan moja draga prijetljica poslala mi je poruku sa riječima "Nely provela sam dio jutra ispijajući jutarnju kavicu u tvom vrtu,početak dana nije moga biti bolji"..time mi  je stavila osmjeh na lice od uha do uha,jer nas dvije dijele ogromni,ogromni kilometri,bilo mi je posebno drago da sam je "ugostila" kao i sada sve vas na neki način..nadam se da osjetite barem djelić ugode i znajte da ste kod mene uvijek dobro došli!


Broj komentara: 29:

  1. Koje divne fotografije, koji ocaravajuci ruzicasti ambijent... Zaista je sve predivno, od stola, dekoracije, posudja pa do predivnih kolacica...
    I ja sam uzivala u ovom druzenju u vrtu i kao da me na tren sunce obasjalo, kojeg ovog dana kod nas nazalost manjka...
    Prelijep post mila Nely!

    Veliki pozdrav ti saljem,
    edina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Reći ćeš da sam poludjela, ali ovdje je sve baš kao u 'Alice in wonderland', so very English... još fale zec i Ludi Šeširđija... bajkovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely post-all is amazing-your china,sunlihgt,roses.....And looks yummy :-)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. What a wonderful feeling is in your photos <3 So beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  5. Great to feel happiness in the garden, it looks very attractive!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  6. nely, kad ti zafali društva, ja sjedam na bus i dolazim (postoji direktna linija, već sam se raspitala :))

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja bih rado na tu cajanku :) Prekrasno sve izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava Engleska cajanka!
    Sa koliko paznje o ljubavi je sve uredjeno! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepo i romantično, krasno , baš za uživanje draga Nely, uz drage ljude sigurno postaje još i ljepše ! Vjerujem da ste proveli prekrasno zajedničko vrijeme , a i počastili ste se jako finim slasticama, rado stižem na sljedeću čajanku :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nely, jak u Ciebie pięknie!Pozdrawiam!

    OdgovoriIzbriši
  11. Gostei do seu blog! As fotografias são maravilhosas e as suas porcelanas são também fantásticas! Fico seguidora! Manuela

    OdgovoriIzbriši
  12. Nely,
    Roses, tea, and cakes - these are three of my favorites! What a sweet post this is today. Your pink roses are simply beautiful, and I love the tea cups. The cake and cupcakes look amazing! And that rose vase is so feminine and pretty. Yes, you certainly do make me feel welcome each and every time I come and visit.

    A happy week to you, Nely.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a gorgeous post Nely. Your outdoor setting is beautiful and that cake is the prettiest thing. Buttercream frosting is my favorite. I wish I was sitting there having a piece with you right now.
    many hugs...

    OdgovoriIzbriši
  14. Romantično i nježno usklađeno...kao da je svibanj, a ne posljednji ljetni dani.

    OdgovoriIzbriši
  15. Nely,if I could fly, I would do it.. Ι would land directly at your garden!

    OdgovoriIzbriši
  16. Nely popila sam bezbroj kava u tvome vrtu s tobom i bez tebe.I ja se jednako kao i ti trudim u domu i vrtu tim si mi prije bliska i draga i kao da te znam godinama.Naravno jedva čekam da isprobam novi recept koji si s nama podijelila.Nedostajale su mi ove prelijepe sličice preko ljeta!

    OdgovoriIzbriši
  17. užitak je čak i smao gledati slike, a kako li je bilo na tea party, vi znate ;-)) Vjerujem, nezaboravno! sreća stvarno leži podno nogu, a ako se ne izvježbaš, nećeš je ni vidjeti.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tvoje fotografije, melem za dušu. Tvoja kreativnost je toliko puta dokazana, briga za svaki detalj je neverovatna. Bilo mi je prijatno na tvojoj čajanci:)) Treba iskoristiti svaku priliku i biti sa dragim ljudima.
    Od srca ti šaljem pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  19. Stvarno je uvijek ugodno kod tebe i uvijek se razveselim kad vidim tvoj post.

    OdgovoriIzbriši
  20. Lieve Nely,

    Was zo in gedachten en heel mijn tijd werd opgeslokt toen ik mij ging verdiepen in jou prachtige blogposten,vraag me niet hoe ik hier terecht kwam,waarschijnlijk via ander weblog waar mijn aandacht getrokken werd door de blognaam 'Blue Hortensia',ben in elk geval blij hier te mogen genieten.....zó PUUR en PRACHTIG!!!

    Ik ga je graag volgen.

    Fijne dag en lieve groet,
    Ger

    OdgovoriIzbriši
  21. Nisam bila na čajanci kod Elizabete II ali i ne marim za to! Volela bih da sam bila kod kraljice Nely!

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala Nely, na jos jednom slatkom druzenju:) kod tebe je sigurno lijepse nego sto je bilo na cajanci kod Elizabete:)

    OdgovoriIzbriši
  23. U ovom postu me sve osvojilo, i slike i tvoja priča, i kolači naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Lovely photos and beautiful blog.
    evelyne-home-interiors.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala na divnom tea partiju, ma kao da smo bili u vrtu sa tobom... divne nezne fotke i receptici, blago tvojim ukucanima!:)))

    OdgovoriIzbriši
  26. Beautiful post!!!
    Thank you so much for your sweet comment, dear Nely!!
    Have a nice day!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...