srijeda, 22. siječnja 2014.

Zeleno volim te..


Ovo je svojevrsni nastavak prethodnog posta,proljeća u sred zime i moje želje da ozelenim dom sa prvim cvjetnicama koje se mogu već naći u prodaji a nešto i onim mojim forsiranim.










Nekako uvijek baš u ovo doba godine prilično me hvata kriza za vrtom,tješim se proljeće nije tako daleko,ali kada pogledam kroz prozor i vidim ogoljen vrt,kada stignu na naplatu računi u prvom mjesecu i naniže se još štošta toga, onda mi zaista treba zelenilo, nešto  opuštajuće oku uokolo mene, što će sve to  barem donekle ublažiti.Kažu da zelena boja ima ljekovitu,iscjeljujuću moć,biljke također..



zelena boja je najugodnija ljudskom oku i daje sigurnost.Vjerovati je da je to sve tako,biljčice mi se smiješe dok ih gledam,i nije da pretjerujem ali svaki,baš svaki puta me iznova svake godine oduševi baš taj prvi jaglac u cvatu ,lukovice ranih narcisa,zumbuli.. iako računi su vrtoglavi,svakodnevica siva,ali  kratko i jasno.. zeleno volim te!..zeleno je boja nade..nadam se kako tako boljemu!




33 komentara:

  1. Ein wunderschöner Frühlingsgruß, liebe Nely! Der kleine Zaun sieht so schön aus und die gefüllte Kiste erst! Ein wunderschöner Willkommensgruß für den Frühling!
    Alles Liebe Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  2. Green is really a balm for the soul and for me also very important. Your feather is great - I also have a few exceptional specimens. I'm looking forward to the garden and the new gardening year! As always, very nice photos. Kind regards, Christine

    OdgovoriIzbriši
  3. GREEN is a pretty color, and do you know what? It is Nel's favorite color too! I love the green apples on here, and your hearts always make me smile. Spring is upon us, and I hope it brings good things your way.

    Have a nice Wednesday, my dear Nely.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post Nely, slazem se da je zelena opustajuca boja i ja jako volim zelenu boju:) Divne su ti slike, narocito ove zelene jabuke! Pozdrav draga:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Beauties, real beauties Nely! Spring is in the air!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne fotografije i dekoracije, Nely i jako mi je bilo drago kad sam ugledala novi post. Idemo u susret vremenu kada ce tvoj vrt zazeleniti i u kome ces upijati energiju i snagu. Kazu uvijek poslije kise dodje sunce.

    OdgovoriIzbriši
  7. During winter green is a very good colour for your mind...I hope spring will come soon!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  8. Ideje i kombinacije kao i uvijek na vrhuncu, inspirativno i paša za oči kao i uvijek :)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepi detalji i slikice Nely, nježno i opuštajuće....

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Nely divan post,zelena je preljepa boja boja,fotografije su ti krasne i njezne i ja jedva cekam proljece oduzilo se ovo tmurno vrijeme.....Veliki pozdrav draga

    OdgovoriIzbriši
  11. Love green-its my new fav color for our home :-) Green is spring,I look forwad to spring and flowers and signing birds...Beautiful photos as allways!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. Mila nely,
    ovaj post kao i onaj prethodni su carobni, bas onakvi kakvi su svi tvoji postovi...
    Imas pravo, zelena boja nam puno toga olaksava i cini zivot ljepsim... Slicice su prekrasne!
    Nadam se da ce problemi, obavezi, racuni i sivi dani ubrzo proci i da ces moci sa elanom i velikom voljom i energijom da se posvetis svom vrtu i uzivas u njemu.

    Veliki pozdrav ti leti,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  13. I agree with you! Green is the color of hope and serenity. This is why God gave generously green to things around us!

    OdgovoriIzbriši
  14. Den Frühling hast du ganz reizend in dem Kistchen verpackt,-)) Liebe Grüße Dani

    OdgovoriIzbriši
  15. Spokojno , čarobno i raj za oči. Duša odmara pri pogledu na ove slike.
    Draga Nely svakim postom sve više me oduševljavaš.
    Prati me na http://seasonsthroughmyeyes.blogspot.com/
    Veliki pozdrav ti šaljem :)
    Tonka

    OdgovoriIzbriši
  16. Svaki put nas razveselis lepim idejama, sto se mene tice, mogli bi da preskocimo zimu a prolece vec moze da stigne.:)))

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasne su fotkice, baš umirujuće djeluju.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovo je moja omiljena kombinacija boja! Šetala sam po slikama dugo ne bih znala za koju da se odlučim :-)
    Baš je dosta ove zime - proleća, nek se odluči već jednom pa šta bude!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo su tako divne fotke, i sad kad gledam koji je užas vani, mogu samo reći: Proljeće dođi brzooooo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Divne fotkice i ambijent. Danas sam vidjela u svom vrtu mali sunovrat. Jadan izašao je, a sad će ga ofuriti ova hladnoća.

    OdgovoriIzbriši
  21. Divno si ovo uslikala i prpremila još bolje nego kada sam poslednji put bila na tvom blogu..a to beše davno

    OdgovoriIzbriši
  22. LOVELY pictures!
    have a great weekend...take care.

    Love, Titti

    OdgovoriIzbriši
  23. NIce post ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  24. Ti toliko pažnje posvećuješ bašti da, ja verujem, i u ovo doba godine izgleda savršeno, iako nema cveća.

    Zeleno jeste boja prirode, boja života, boja nade. Za mene je to plava, ali dobro, tu su negde, slične su...

    Kad sam, na jednoj od radionica, pričala sa decom i tražila im da mi kažu koje je boje recimo, sreća, ljubav, drugarstvo, jedna od najčešćih boja je bila upravo zelena, samo je jedno dete reklo da je sreća boje zlata. U hromoterapiji se zelena dosta koristi, tako da svi imamo momente kad izgovaramo upravo te reči, poznatog pesnika ZELENO, VOLIM TE...

    OdgovoriIzbriši
  25. Pozdrav draga :)
    nijeme bilo neko vreme,ali evo me opet da uzivam u tvojim postovima.Lepo kazes,racuni visoki,svakodnevnica siva i ako sami sebi ne ulepsamo dan niko nece :) A kod tebe je uvek divno,i ove naznake proleca mi ovako krajem zime bas trebaju(iako i nije do danas bas bila neka zima).
    Jako prija i umiruje ova kombinacija boja.

    OdgovoriIzbriši
  26. Njezne i smirujuce boje, i dekoracija izuzetno lijepa sa daskom romanticnog ugođaja.. volim
    'Nely stil' to si ti i samo Ti :))!

    OdgovoriIzbriši
  27. Mene tako opušta pogled na cveće i zelenilo, i bašta mi jako nedostaje, ali proljeće koje je bilo kod nas tokom decembra i u prvoj polovini januara mi je unosilo nervozu i neko ružno osećanje. Smetalo mi je... Sneg me je tako obradovao...

    OdgovoriIzbriši
  28. Nely samo da te puno pozdravim! Kod tebe uvek osveženje i divne boje.
    Ja se mnogo radujem proleću jer smo konačno završili velike radove i čim krene toplije vreme krećemo sa sadnjom trave i projektovanjem. Iako s ejako radujem, želim malo i da uživam u snegu. Jako mi je dnedostajao ove zime.

    OdgovoriIzbriši
  29. Kad sam čitala ovaj post taman je taj dan pao snijeg i krenula sam pisati komentar pa mi je zaštekao internet ali evo me sada da napišem što sam htjela reći, a to je da se slažem s tobom da zelena boja i biljke imaju zaista ljekovitu moć i da se i ja sama osjećam puno bolje kad je vani zelena trava, biljčice rastu, cvijeće cvate, a ja radim i ruke su mi prljave od zemlje i tada se osjećam odlično! Već me pomalo hvatala panika od previsokih temperatura za ovo doba godine, ali nasreću, to se promijenilo!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  30. Nely, prekrasna kombinacija smedje i zelene... cica mace, prvi cvjetići. Prekrasne fotografije u kojima uživam ove zimske večeri!

    OdgovoriIzbriši
  31. Jako lijepo Nelyce, zeleno je zbilja kao melem u nekim trenucima, posebno kada je sve bijelo i sivo i onda se pojavi ovo smirujuće i nježno zeleno. Krasan post ! Veliki pozdrav ti šaljem !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...