nedjelja, 14. rujna 2014.

Povratak..Hello Fall!


Obično kada nekoga nema dugo, tada se poželjeti može onako jako,jako..e upravo tako sam ja poželjela sve vas dragi moji čitatelji,svoj blog i sve one male,lijepe sitnice koje me vežu da nastavimo tamo gdje smo stali negdje usred ljeta.
Bilo je ovo ljeto po svemu drugačije,ispunjeno,vedro i usred najveće kiše i tamnih oblaka,toplo u srcu od divnih druženja,i susreta za pamćenje..svakako ljeto koje je donijelo i neke promjene u mom životu,na bolje naravno.




Nisam se ni okrenula, a evo  jesen je zakoračila u moj kraj,sve pršti od boja,vrt je posebna priča,bit će prilike pokazati vam ga kakav je u jesenskom izdanju,..u domu se na veliko osjeti jesenski štih,uz ukrasne tikvice,mirisne svježe jabuke,i mirise zimnice koju neumorno radim danima..mogu samo reći obožavam ovo doba godine.





Nadam se da ste mi i vi svi dobro, iako ponekad je teško reći dobro sam ,jer dobro može trpjeti puno toga,ali zadržati optimizam,osjetiti male radosti ,imati osmjeh i kada je najteže to je ono čemu težim i ono što želim svima vama.
Sada mi dajte vremena da polako obiđem sve vaše blogove,jer sam u dobranom zaostatku,potrudit ću se što prije svratiti vam  i to sa radošću.



Ovo je moj povratak uz dobrodošlicu jeseni..Hello Fall!
....krećemo dalje zajedno,nadam se da će nam biti i dalje ugodno..istinski me to raduje i svaka vaša pažnja!



Broj komentara: 27:

  1. sie haben sehr schön dekoriert!!! liebe sonntagsgrüße von angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Nely, baš su mi nedostajali tvoji postovi i jedva čekam da se ponovno vratiš u rutinu objavljivanja postova. Drago mi je da je s ljetom došlo i poboljšanje situacije

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, I'm happy you are back!!! Missed your wonderful posts!!! What a fall beginning! Beautiful!
    All my best and happy to read you're fine!
    All my best
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Nely, lijepo je opet čitati tvoje postove i gledati tvoje predivne fotke. I meni je jesen, najdraže godišnje doba i onda sam tužna što nisam u Slavoniji, da upijam boje i mirise. Ovdje u Primorju, nisu tako izražena godišnja doba i to mi najviše nedostaje. Pozdrav iz kišne Rijeke

    OdgovoriIzbriši
  5. baš mi je drago da si se vratila, nedostajao mi je tvoj vrt

    OdgovoriIzbriši
  6. Bok Nely, lijepo je da si opet tu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful Images......I love it..

    OdgovoriIzbriši
  8. How poetic images have you created for welcoming fall Nelly! I'm so glad to find you here and hope everything is ok by you.
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice autumn shots! I love the white pumpkins!
    All the best,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  10. Hellouu i tebi, nedostajala si nam.... znas?:))) Drago mi je zbog lepih desavanja i tvog povratka, redujem se vec unapred tvojim fotkicama... puseee za sve!:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoj povratnički post mi je ulepšao ovaj tmurni dan :) S nestrpljenjem čekam svaki sledeći. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. welcome back! jedva čekamo nove divne postove! ne budi škrta, podjeli svoj pogled na svijet ukrašen predivnim detaljima s nama! pusa!
    Stela

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasan post Nely,sa predivnim fotkicama. ,Welcome back :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Witaj po wakacjach! Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Nely, you're back, and I missed you! I hope you had a nice summer and getting ready for Fall. Apples always remind me of Fall. There is a place called Apple Hill, which we go to every year - they have apple pie, caramel apples, and hot apple cider. Your pictures are very sweet today with the apples and little white gourds. I am really into white pumpkins this year.

    Happy September days, Nely.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  16. Drago nam je da si opet tu... :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Dobro nam opet došla!

    OdgovoriIzbriši
  18. Divno mila kod tebe vec stigla jesen!

    OdgovoriIzbriši
  19. Dobro došla natrag. Falile su ove tvoje divne slike, tvoj vrt i tvoj dom

    OdgovoriIzbriši
  20. Welcome back, dear Nely! I hope you had a wonderful summer...now its's time to enjoy autumn.

    Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  21. Radujem se unapred tvojim predivnim pricama i fotkicama, nedostajala si draga... Dobro dosla!

    OdgovoriIzbriši
  22. :)) Ljepo je, kad se svi vrate i sve je po starom, kad vidim tvoje divne fotografije koje mi donose nekakav mir i čitam tvoje tople rječi. Pozdravljena Nely.

    OdgovoriIzbriši
  23. Welcome back!!! I missed you!!!!! Hugs and kisses:)))))

    OdgovoriIzbriši
  24. Najdraži Nely,
    Ja volim svoje fotografije, a nakon stanke Ja sam vrlo sretan da pročitate od vas opet, i veselimo se jesenskim nadahnuća koja ti cast!
    Čvrsto pritisnete i sretan sam što ste ovdje!
    Ljubav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  25. Jeeee, vratila si se:) Dobrodošla nazad:) Predivne fotkice, oči da odmorim i uživam. Samo ti navali na tu zimnicu, to je ozbiljan rad! Ne zezam se. Kiss

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...